Ansiktet är själens spegel,

Igår Va en lugn dag mys framför tv med baby<3 Hade min kropp orkat skulle jag ha pluggat men nej nej :( På eftermiddagen åkte adam med becken mfl till benny, jag va hemma o tog det lugnt framför datan, äntligen ko baby hem snare på kvällen, och gissa vad han hade med sig då? En liten Emelie :D <3 Jag vart bra chockad faktis haha, men sen vart det kramkalas, tyckte dock synd om henne nä jag hörde hennes dumm hosta. Vi pratade och myste i soffan. SAKNAT HENNE SÅÅ MYCKET<3 Så sov hon kvar hos oss <3

Idag Vid kvart över tio körde jag och baby in Emps till skolan, därefter till labb och lämna mina prover, hoppas jag får svaren fort!!!  sen vart det slö dag som vanligt :) Vill bara skära bort min mage då den endast gör ont och skriker efter mat :( Idag har jag fått behålla lite av  vad jag har ätot, känns det som iaf, kramperna är dock inte borta ett enda dugg. Men vad ska jag göra, bara vänta, blä det är nedrans tråkigt. vill till skolan NU!

Snart STUDENTEN, shit va läskigt att den närmar sig så fort.

Hoppas på en bra helg med mys, lördag kommer bli bra hoppas jag om min mage går med på det :)

E <3


Jag älskar dig Adam, mest av allt.
 
puss & kram/ Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Empa

Hihi, du blev chockad när jag kom hem till er :D

Saknat dig sjukt mycket! <3

Längtar till helgen <3

2009-04-22 @ 01:15:25
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny op3

Stackare :( Måste va skit jobbigt :( Men vi tänker på dig iaf. Ja tycker att du kan bli frisk NU :)

2009-04-22 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0