Finns inte en chans att jag fixar det!!

Jag känner mig så hjälplös. Jag pratade med Tommy min lärare idag, alla rester ska vara klara 12 maj, och eftersom jag vart sjuk så mycket ligger jag SJUKT mycket efter, först va jag sjuk sen va jag i thailand sen nu är jag sjuk igen o får inte komma till skolan!! Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan inte förlåta mig själv om jag går ut med mer än ett IG. O som det är nu är det nog iaf fyra IG jag kommer få. Jag blir galen, och så ledsen på mig själv, och min jävla fittläkare går inte att få tag på, ska ringa igen i morgon men måste liksom till skolan för det här går inte, så arg! Kan jag inte vara bra på någonting, vill verkligen klara skolan ju! FAN FAN FAN

SKIT!



/ Linn Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0