Fredag, Lördag & Söndag!

 24/4 Fredag: Äntligen fick jag komma lite till skolan, fick va med på idrotten iaf :D Efter det bar det av hem till emelie med mina två nötter <3 Det vart mys massa prat osv. Planerat var det att ajg skulle dra mig hem efter ett tag och dom skulle vidare till Himanen för att gratta henne, men jag ångrade mig och hängde med för att fira Fialotta <3
Drack inget da jag kände att jag inte skulle klara det, det var trevligt, litefok & musik. trevligt trevligt

25/4 Lördag: På dagen var vi på Street car festival i uppsala, åkte dit med Älskling, Jonas Sven Axel Fjellner Gerlin och Robin Eddie Werner Karlsson. Det var trevligt dessutom kanon väder. Sen bar det hem till lilla Enköping igen, hem för att duscha och diverse och sedan time för att åka till Empa. Där vart det grillkväll, kubb och mys. Tack för en kanon kväll <3

26/4 Söndag: Vaknade upp halv 2 med älskling, vart lite sängkammar rave och mys ;) Haha. På kvällen åkte jag till Emelie, vart onyttigt och wipout. Massa myys och prat. Sov kvar hos Emelie. Tackar för en mys kväll :D


För övrigt är det bajs men så kan det va !






Puss&kram /Linn Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0