Hemma IGEN skönt som fasen men . .

 . .fan va jag har otur hela tiden!

Ja dåå va jag hemma igen efter 16 dagar i thailand, dock fortfarande vit vilket jag hatar, mina sista 4 dagar i thailand spenderade jag i vår bungalow eftersom jag åkte på  liknande halsfluss, inte roligt!!! 
   Lagom till hemresan packar min kropp totalt ihop, kan inte äta för det gör så ont plus att min kropp inte vill behålla nått av vad jag får i mig ( vill inte skriva äckliga detaljer men ni kanske fattar). ja så hemma igår morse, fick äntligen träffa min baby, FY FAN va jag saknat honom, pussas o mysa lite med honom hemma, sen bara ligga o må dåligt för min del ):
    Kramper i min mage fortsatte hela fucking dagen o mot kvällen bestämde vi oss för att åka till akuten.
Där tog dom lite prover, klämde på magen och kolla min hals. Halsen tyckte dom såg bra ut ( käkat pencilin i några dagar) magen gjorde fortfarande jätte ont, speciellt när hon klämde och tryckte :( Något prov visade nått konstigt och dom misstänker att jag har nån bakterei i mag-och tarmkanalen vilker jag antagligen fått från thailand :( RENA HELVETET!
 Ja så det som händer nu är att jag ska lämna ett prov till labb så dom kan undersöka. så ligger bara hemma, törstig och hungrig som en tok, får i mig små munnar vatten som min kropp inte heller vill  behålla :@.
  Jag vill bara må bra, äta mat o gå till skolan, där är jag körd by the way missat för mycket, o mer blire :(

Livet leker, eller?


Bilder från Thailnad. lite av vad jag gjort osv :)

Lillebror och mammi    Alla utom jag :P   Allt va rosa och lila så gulligt :)   äntligen framme   Blev översvämning i vår bungalow haha   Första måltiden ute   Första dagen ahah,(PINSAMT) men det flagnade ju bort sen då då !   :)   trams och flams ibland       :)   jag och andré   SKÖNT!   Träffa dessa också lite :)    och snarasnorkråka haha   Stekarn o jag   grabbarna grus      svenskt   thaiboxning               bränt sönder ansiktet  

Puss&kram/ Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: sara

haha armen är precis på rätt ställe på bilden på mig ;) haha

2009-04-20 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0