Stor i orden men liten på jorden,

Igår Var det först skola sen hängde mina nötter med mig hem, vart god mat och snacka skit, vi pluggade faktis också, lite iaf, men annars var det sunekväll som va i fokus. Trevlig kväll i det stora hela <3

Idag Har det varit en helt vanlig skoldag, rolig första lektion då vi va i små grupper och målade skelett :) Sen har dagen faktis gått fort, redovist har vi också gjort, det gick ju faktis ganska bra. Nu sitter vi och jobbar stenhårt med projektarbetet, eller ah, vi har lämnat in själva arbetet håller på att skriva dagboken osv, SKRIVKRAMP! haha men men det ska ju göras. I morgon åker jag och ska jag vara ärlig så vill jag inte :( gått för fort, vill inte lämna allt hemma. Men jag tror jag kommer få det bra, nervös bara, kanske är därför också, Men kommer ju sakna min älskling o mina nötter så sjukt mycket.
   Jag ska försöka skriva lite blogg när jag är borta, dock inte varje dag eftersom vi ska åka på en del utflykter osv. Men vi har internet på hotellet så kan ju sitta där några gånger iaf :) Så alltså i mgon biti åker vi till arlanda kl 09.30. Sen går planet 14.35 & så ska man sitta på ett plan i typ 11-12 timmar eller va det va, sen kliver man av där och kommer få en chock pga värmen :) men det ska bli nice, kommer bränna sönder mig först kan jag lova, ni får väl se bilder sen :)

Så får se om jag skriver mer ikväll, ska mysa med baby ikväll :) bara han & jag <3 Annars får alla ha det så bra för nu draaar jag :D <3


           Puss&Kram / Linn karlsson

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig så, hoppas du har de bra min älskade vän<3<3

2009-04-04 @ 12:51:25
URL: http://laceyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0