:D

Jaaa, Ikväll blir det party ;) Va så gymt länge sen nu. Bara vi slipper snefylla så :/

Så nu på dagen ska jag städa lite sen kommer baby o hämtar mig när han slutat jobba för då ska han köra på mig lite så jag fixar kläder alkohol och sen bär det av hem till min Kära, nya och goa jobbarkompis Andreas där Även Sonia & Ak ska befinna sig, lina följer med mig verkar der som nu iaf :D
Runt 22 bär det av till Joar, får se vad för folk man träffar på :)

Men till att börja med ska jag försöka lösa dagens problem vilket handlar om kläder, så är det när man gäser (stavning) som en bulldeg och inte kommer i sina kläder längre (GRÅT). Helt seriöst shit va mycket jag gått upp i vikt, trodde aldrig jag skulle skriva ut det här, fasen ångest ju men va fan lika bra, ni kommer säkert ändå stöta på mig ute nån gång.

Det rullar sakta men säkert på för tillfället:

* Körkorten- på godväg
*Nytt boende- 24 september
*Ekonomin- smyger sakta men säkert mot bättre håll
*Humör- Lite bättre
* Nya vänner- via jobbet bland annat :D

PUUUUSSSS / Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: My

Vad skönt att du mår lite bättre :) och att allt verkar gå mot rätt håll! <3

2009-08-19 @ 18:45:55
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0