DU ÄR UTMANAD!

Du ska tänka på
den person du tycker om/är kär i och
svara sedan ärligt på frågorna här nedan!

Är hon / han svensk? - Ja
Är hon / han i din ålder? - Två år äldre
Är hon / han lång eller kort? - Några centemeter längre än mig
Är hon / han omogen eller mogen? - haha både och det beror på situation precis som för mig
Är hon / han söt, fin eller vacker? - Vackrare än något annat.
Är hon / han oskuld? -
Är hon / han okysst? - Nej
Är hon / han snäll? - Yes
Är hon / han lätt att prata med om allting? - Oja, han får stå ut med mycket ;)
Är hon / han lätt att skratta med? - Han får miga alltid att skratta
Är hon / han mobbad? - Hehe nää!
Är hon / han blyg? - Inte alls måste jag säga :D
Är hon / han  framåt? - Mycket
Har hon / han någon gång gjort dig riktigt ledsen? - ja
Har hon / han  gjort dig riktigt glad? - Ja! :D Han gör mig till världens lyckligaste
Om du är ledsen, kan du prata med henne / honom då? - Alltid
Om du är glad, delar hon / han glädjen med dig då? - självklart
Brukar du ofta vara arg på henne / honom? - nää klart vi kan bli arga på varandra men inte ofta
Brukar du krama henne / honom mer än 10 ggr på en kväll? - Så ofta det bara går :D
Tycker hon / han att du är jobbig ibland? - Det tror jag nog hehe
Tycker hon / han att du är snäll och rolig? - Tror det
Har du sovit hos henne / honom någon gång? - Vi bor tillsammans
Har hon / han sovit hos dig någon gång? - Vi sover hos oss varje dag
Har ni duschat ihop? - JOopp
Brukar du tänka på henne / honom? - Alltid, varje dag
Brukar du sakna henne / honom? - Jaa
Brukar du fälla tårar för henne / honom? - ja
Om du fick välja vad hon / han skulle säga till dig, vad skulle det vara?  Att vi ska vara vi föralltid, men det har han redan sagt :D
Och sen till den sista frågan, vad heter hon / han? -  Adam Sorvoja Sigge :D <3




Puss /Linn Karlsson








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0