Du har förstört mitt liv.

Om du bara viste hur ledsen du gör mig, under så lång tid har du fått mig att känna mig som en värdelös liten sak här i världen, alla ord, alla dolda budskap från dig som är så självklara, allt dåligt samvete du gett mig har gjort mig till den osäkra person jag är. jag har lärt mig hur du fungerar och att det är dig det är fel på men ändå så gör det så ont i kroppen när detta händer. En känsla jag knappt kan beskriva men som gör så ont både psykiskt och fysiskt. Värken i kroppen & den jobbiga känslan av förvirring gör mig galen. Att jag när detta händer går så djupt in i mig själv är inget nytt och att det enda jag kan göra är att åka hem isolera mig från omvärlden, ringa ett samtal för stöd & hjälp för att sedan gråta mig genom resten av kvällen Och sedan några dagar frammåt får gå med denna obehagliga känsla. Som sagt fast jag vet att det är dig det är fel på så släpper inte känslan om värdelöshet mig. Jag känner mig sjukt värdelös. Det dåliga samvetet du ger mig tar över totalt.

Du gör mig illa, rädd för vad det blivitt/blir av mig!




Jag älskar dig Adam <3

/ Linn karlssoon

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är inte värdelös!Du får inte tänka så gumman.

finns här,vad de än är<3<3

2009-07-20 @ 02:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0