Känns bara SKIT

Allt känns så jävla orättvist, jag hade en nära riktig vän, som jag delade ALLT med, exakt allt. Hel mitt liv var du min andra halva, sen bara nää, flytta du :(
Det var det bästa för din del, och är så glad för att allt gått vägen för dig, men kan inte rå för att sakna att ha en andra halva. Alla galenskaper, allt stöd från dig. Ha någon att dela allt med! Vi växte upp tillsammans, jag gick egenom tonåren med dig, min första stora fylla, skolkningen, våran period där vi hata solen :D eller bara när vi drog ner i mjukis kläder på en skolavslutning till klosterparken och skaka röven av oss, utan att bry oss ett skit om folk som titta. Dagen då jag bröt ihop för du skulle flytta. Alla turer till donken i både snö och regn, dag & natt. All moppe åkning & all ronny & ragge.  Vist vi kunde bli osams och bråka nästan slåss, vilja strypa varandra :D haha som när du tog stryp tag på mig för jag vart dryg FÖR länge alla gånge Carin ropat åt oss att vi måste dämpa oss för dom ska sova :D haha Vill bara tillbaka, vill ha dig tillbaka vid min sida. Jag lyckas aldrig hitta en sån som du, jag har mina vänner här, men ingen som du.

jag älskar dig My <3

/ Linn karlsson

Kommentarer
Postat av: My

:´( jag saknar dig med Linn, mer än du anar! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 åh, det skulle vara så kul om du kom upp hit till mig :) Vi får hoppas att det sker snart, för någon gång ska det bli!! :) JAG ÄLSKAR DIG!

2009-07-23 @ 00:58:33
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0