Röd/brunhårig javisst :)


Har inte orkar blogga på ett tag, haft mycket på alla håll så det har inte varit prio ett. Jag har iaf färgat håret, jobbat, målat. sagt upp lägenheten, letat ny lägenhet, varit på arbetsförmedlingen, på sjukhuset & Drömt!

Mjae, mitt liv har förändrats och vet inte vad framtiden kommer erbjuda hoppas bara att det går vägen, vore skönt om de gjorde det.

Imorgon ska jag eventuellt övningsköra sen ska jag måla och bara va ensam (som vanligt).

Just nu är jag inte på topp vill bara ligga i Adams famn och stänga av allt runt omkring, men nu är han inte hemma, han jobbar, jobbar jour i natt så fick han åka ut till fjärdhundra för en skog har tydligen brunnit där, så dom ska gå där hela natten och släcka glöd och ha koll, han är så duktig som orkar eftersom han jobbat idag redan.
Hatar att lägga mig ensam, & just för tillfället känner jag mig mer ensam än vanligt.

Inge Rättvik
Inge semester
Inge lägenhet
Inge Pengar
Ingenting!




Men jag älskar dig Adam och tack vare dig tar jag mig egenom detta, vi har gått egenom massor tillsammans, & det är ganska otroligt att vi klarat oss tillsammans och att vi fortfarande håller ihop, alla dessa motgångar men vi klarar det, vi har klarat det hittills, bara det är du & jag, tillsammans är vi starkare än var för sig. Jag släpper dig aldrig jag älskar verkligen dig mer än allt. Du & Jag älskling, älskar dig !


Pusss / Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: emma

du får lägga in en bild på din nya hårfärg tycker jag:)

2009-07-03 @ 13:15:43
URL: http://emmaidebom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0