igår va en trevlig dag :D

Gårdagen började med att jag åkte in till stan för att kika på när mina bröder spelade fotboll, efter det kom robin och hämtade mig, körde mig först till Hummelsta sen ut till Lotta Potta, där även sofi va :) Vi solade och badade lite i ungarnas pool. Blev också lite kubb :D
Det kom en massa folk ut dit och det kändes som brunsholmstiderna, det va jag, adam, sofi, jocke, robin, sara, ricard, madde, tobbe. va där ett tag tog det lugnt osv, sen lite senare var det dags att åka till grustager och bada, utöver dom jag skrev tidigare kom även Linus, clara, Linus, Lina, Tobbe & Towe met ut för att bada.
Så vi blev där ett tag, senare kom även Bäcken ut dit med Bergemo, vi blev ett stort gäng vilket var skit skoj :D Måste göras om hehe.

Idag: Vaknade jag nyss :D Vi ska ut till Lotta ett tag iaf sen får vi se vad som händer vi är sugna på att bada och Lina lät suger också så vi får la se hur dagen ser ut.




Jag vill tillbaka till Thailand- bild från hotellet jag bodde :D

Puss / Linn karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0