Jag är så rädd,

Ångesten kommer krypandes, paniken växer, och jag har svårt att sätta ord på exakt på varför. Jag känner mig extremt tom just nu, så rädd  och så liten. Nu förändras livet och jag vet inte vart det bär mig, jag känner mig halv och vill  bara blunda, blunda för vart framtiden bär mig, kanske blir det toppen, men just nu är jag bara rädd. Jag har mina pusselbitar och dom får bara inte lämna mig, ni håller mig uppe, och känner mig töntig men jag har inte träffat Emelie på några dagar och det känns bara så tomt, jag behöver alla bitar för att känna mig hel, är så beroende av er, det är speciellt fyra personer som tänker på. Det är ni som får mig att vakna på morgonen, ni som får mig att le och får mig att skratta.
Är så rädd att tappa bort någon av er, att inte alla bitar stannar på sin plats.

Jag älskar er.

Adam, du är min livsglöd, min kärlek, du får mig att skratta och gör mig så lycklig, med dig känner jag mig trygg. Till dig kommer jag när jag är ledsen, du finns alltid där.
Sofi, du är min solstråle, som förstår mig och som jag kan prata med. Du är en så viktig del i mitt liv, min lillesyster.
Lina, någon som alltid ställt upp för mig i vått och torrt, vi har dessutom så sjukt kul, du stannar alltid kvar fast jag är en pina.
Emelie, min lekkompis och din familj är min familj nummer 2, du gör mig så glad och klarar mig inte utan dig.

Jag klarar mig inte utan er, jag älskar er <3




Puss&kram /Linn Karlsson


Kommentarer
Postat av: Empa

Du är du och jag är jag.

Det är du och jag.

Vi kan allt. Vi tål allt, vi klarar allt.

Jag sköter mitt och du sköter ditt.

Vi sköter det tillsammans.

Lika som bär, vi hjärtar varandra. Går inte att dela på.

Två som vet hur man har kul och lever livet.

Mitt hjärta är inte helt utan dig.

Vänner bundna med ett kärleksfullt band. Vi gör allt tillsammans.

Ler du, så ler jag.

Det ska alltid vara du och jag <3

2009-06-10 @ 02:11:05
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Obshespam

[url=http://jamesbr.motime.com/ ]СКОРО НАСТАНЕТ СОВСЕМ[/url]

2009-06-10 @ 02:15:32
URL: http://jamesbr.motime.com/
Postat av: LLL

Vi har gått igenom mycket Linn, Både sjukt roliga och mindre roliga saker. Jag har så himla många roliga minnen med dig, vet inte vart jag ska börja hehe

Men du minns alla saker och stunder lika bra som jag :) eller vänta haha, goldfish här, du minns nog mer ;)

Vi har så jävla kul tillsammans, och har varit så jävla tajta som jag aldrig har varit och kommer vara med nån annan, du är min bästa vän, en sån är svår för mig att hitta, nu har jag dig och hoppas jag har dig för alltid<3

Jag behöver dig nå sjukt mycket Linn, du hjälper en att må bra, är man på dåligt humör och varit med dig i 2 minuter lovar jag att man inte är de längre :)

<3LLL<3

2009-06-10 @ 23:18:35
Postat av: Googleb

<a href=http://hfddjssdsd.motime.com/>Здорово жмурики</a>

2009-06-12 @ 20:01:01
URL: http://hfddjssdsd.motime.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0