Måndag, spenderades på Akuten!

Idag: Ja, vaknade upp vid halv tio tiden, väcka  baby och höra hur han mår, knät hade blivit värre, han kan knappt gå. Då tog jag initiativet till ett akutbesök :) Kom dit sratx innan 11. En lång dag har det varit, vart en del undersökningar och även röntgen, det visade sig att det var en kraftig stukning av knät. Bara till att va hemma från jobbet för hans del :( Hoppas han blir bra fort så han slipper smärtan.

Nu sitter jag hemma, har faktis ätit pizza idag, ska kolla på tv klockan 20.00

Ikväll: Ja, tv tittande för min del tror jag nog, är fortfarande förkyld, ont i halsen och lite feber. Måste va bra till onsdag då jobbar jag :D

Nää, nu ska jag nöta spel på king.com haha. ofta jag!


I lööv my new "family", hoppas hoppas hoppas det blir flytt :D

Ingen vet ingen vet ingen vet! :D



Pusss /Linn Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0