Onsdag idag :)

Idag: Har jag jobbat, 16.00-22.00 det va lika "roligt" som vanligt. Nej men pengar pengar pengar! Sen plockade Adam, Linus, Clara & Jocke upp mig då åkte vi ut till jockes päron hämtade slutsteg sen bar det av till Hummelsta baren:) MUMS

Sen Efter det har jag, Clara och Sofi bara suttit och snackat skit hemma hos mig, nu är klockan sent och vi vill sova, så ska väl försöka få in våra karlar från garaget ;)

I morgon blir det till att åka och bada i "vad det nu heter" :P Det blir jag, adam, clara, linus  och troligen jocke & sofi :D
BRUN! eller rödare kanske :D

Nää nu ska vi titta på v"änner för lívet" älskar den filmen: D





Puss /Linn Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0