Tungt?!

Ja, livet leker? eller? Nää, så bra va det inte, får knappt nå jobb, adam har gjort illa sig förhoppningsvis kan han jobba på torsdag eller fredag. Ekonomin? Mja!

Det enda positiva som kan komma ur min mun idag är att jag pratat med My, om vi vill så kan vi flytta upp, vi har boende tillsvidare och allt går att lösa. Det är ett alternativ för oss och jag älskar My,

En till positiv sak är att jag & adam troligen kommer flyga upp och hälsa på ett tag snart, hon är en klippa och ser till att vi kommer upp iaf, resten löser sig. Tack My för allt du gör, kändes så skönt efter vårat telesamtal (som blev VÄÄLDIGT dyrt för dig, hehe). 

Övrigt har dagen till en början varit bra, spenderades på fjärdhundrabadet tsm med adam och Linus och även Clara fast hon va duktig o jobbade, efter det fick vi mat av Lotta, mums med pizza, sen ut till lotta det va mysigt, kubb & prata & mys!

Sen hem för att jag börja hamna ur balans. Sen vart det skit av allt, tack älskling för att du vände och åkte tillbaka hem till mig, jag blev så rädd där. tack för att du ställer upp.

Nää, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.




A<3

/Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Empa

Ring till orion och åsundagården, dom behöver folk.. det är värt ett försök iallafall..

2009-06-23 @ 23:51:51
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: My

Jag älskar dig med <3

2009-06-24 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0