Vad ska man säga!

Någon skrev i sin blogg allt jag sagt nån gång att vi är ett pussel och då slutar man inte kämpa förens den dagen man ska dö (eller något liknande), men då vill jag yttra mig om det, jag trodde vi hörde ihop, att vi va ett pussel men när man märker att det fattas bitar och de som finns inte passar, ja då slutar man kämpa, man slutar att vända och vrida på dessa bitar, man försöker gå vidare, och på så sätt försöker man få pusslet helt, jag antar att man kan se det på en mängd olika sätt men så är det från min sida.





Troligen inge rättvik för min del, pga av en massa skäl, men däremot pratar vi om att försöka få ihop lite kronor till något annat skoj :D (känns som att det är det bästa jag kan göra från min sida, både för min egen del och eran)



Saknar denna galna och älskade Norrlänningen :D (stavning)


Puss & Kram /Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Empa

Då säger man till så kan man sammarbeta och reda ut tillsammans, för man klarar aldrig någonting ensam.

2009-06-22 @ 23:09:38
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: My

Jag saknar dig med! <3 kom hit i sommar vet ja :D

2009-06-23 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0