Äntligen sol, hur skönt som helst.

Ja, då har man skaffat blogg då :) Fattar inegting men det blir säkert bra.

Igår var det först skolan som gällde var dock inte så motiverad på skolarbet då det blev mest trams och flum för min, empas och johannas del. Eftr skolan va vi iaf lite duktiga, gick och tränade.
När vi va klara där kom Lina och hämtade oss, körde Empeli och Minimi till Emps ;) Jag och lina for hem till henne där jag klippte mig ocg färgade håret. MYCKET skönt. Senare åkte alla vi fyra till mig där det vart vofflor, fruktsallad,pussel och massa flum. Mycket trevlig kväll med mina nötter <3

Idag va jag och Empelili sjuka när vi vakna, så vi tog vårt funuft til fånga och stannade hemme idag, vill ju inte smitta  de andra i klassen. Johanna däremot var duktig och gick till skolan, Johanna är så duktig så<3
Så denna dag har best¨ått av sova, tv, sol,promenad och strips :) Just nu tittar jag på Lina som har tok mycket mensvärk och empa slöar i soffan :D

Ikväll vet jag inte vad som händer blir till att slöa och kika på tv. Skola imogon, och nu är det bara 8 dagar kvar till jag åker till Thailand LÄNGTAR!

Byby retards :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindqvist

<3 jag älskar dig.

2009-03-26 @ 22:08:35
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0