Klättring och döda armar,

Idag på idrotten hade vi klättring, helt sjukt nervös var jag då jag aldrig provat på det tidigare. Fanns tre olika sorters väggar, en "vanlig rak", en som lutade utåt och en med en så kallad låda (den va svårast).
Jag höll på att börja grina när jag prova första "vanliga väggen", men klarade den galant ( låter som jag skryter men är så stolt), efter den var det dags att prova den som lutar, FAN säger jag bara va jobbig den va, skit trögt va det och trodde inte jag skulle orka hela vägen upp, men jag gjorde det :) SOLT. Johanna pusha mig hela vägen och så glad jag blir när du säger att du är stolt över mig. Sen vart det vila ett tag och heja på de andra i klassen som va grymt bra allihoppa, så skönt med vår klass gällande sånt här, alla pushade alla (i princip).
När alla provat på att klättra tyckte Inger ( hon som "säkrade" mig) att jag skulle pröva väggen med lådan, min tanke va skojjaru? SHIT! men okej jag provar väl då, Efter mycket slit, skrik och hjärtklappningar kom jag hela vägen upp. Helt sjukt bra kändes det, trodde aldrig att jag skulle klara det för den va hur svår som helst. Alla skrattade åt mig och pushade kändes skönt. Sen var det Fia Himanens tur, SÅ GRYM hon är då, hon klarade den också, fan vi är så bra, kändes sjukt bra för oss båda och när vi va klara vart det till att kramas i soffan <3 Skakiga som fasen va vi båda, Fia fan du är bra klarade det trots din smärta, STOLT över dig!  <3

Så denna dag har kännts sjukt bra, vilken kick jag fick. Nu sitter jag hos Emelie hon duschar och jag skriver blogg, kan knappt skriva då jag är helt dör i armar och fingrar (DÖD I MORGON). Johanna kommer om ett atag också :)

Ikväll ska jag vara med två av mina nötter, Empeli och Minimi <3 Mys, eventuellt Sune ska vi titta på.

By the way igår bestämde jag mig, duktig jag är va? Emelie, Lina och Johanna fattar nog <3


Jocke ha det så bra nu i Thailand, kommer dit om en vecka, ses då <3 Nu ska jag nöta bilddagboken, Puss

Är hos Emelie och jocke den jävels är på Arlanda och åker om nån timme till thailnad<3

/Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack hjärtat är stolt över dig också för att du klarade det! :D <3 var skit mys i soffan!

2009-03-27 @ 18:00:35
URL: http://fiafiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindqvist

Du är så duktig så :D <3

2009-03-28 @ 00:51:35
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Guldfisken

Ja vet vad du menar :D du är så duktig så :) stolt över dig och vet att du kommer klara det :D<3

2009-03-28 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0