Lördag, söndag 28/3 - 29/3,

Lördag vart till en början en riktig segar dag, sen ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde arbeta 16-21 och det kunde jag. Jag och älskling mös lite sen bar det av in till stan. Jag åkte till mamma ett tag mös där och pratade skit.
Sen vart det bestämt att det skulle bli Joar efter att jag jobbat, så när jag slutade kl 21 hämtade älsk mig, vi åkte till Empa där hon och jag gjorde oss klara inför kvällen, Därefter bar det av till Lina, lite förkrök sen dags för Joar, Kvällen får tala för sig själv och det ända jag kan göra är att be om ursäkt. Tack för att ni finns<3

Söndag ja, ligga i sängen, titta tv. Lina och tobias kom hit lite senare, trevlans trevlans. Fick massage bland annat mycket skönt. Sen blev det mera sega. Wipeout kl 20, såå sjukt skoj. Sen vart det mera sega hela kvällen, mys med älskling sne sovdags <3



Diverse bilder ;)

                                
     


/ Linn Karlsson


Kommentarer
Postat av: Lina

Be inte om ursäkt gumman <3 älskar dig <3

2009-03-30 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0