om mig :)

Fullständigt namn: Anna Maria Linn Karlsson
Tilltalsnamn: Linn
Född: 1990.01.15
Skola: Westerlundska gymnasiet
Bor: Hummelsta utanför Enköping
Intressen: Hm, umgås med min älskling och mina nötter så klart. Annars ska jag försöka komma igång med att spela fotboll igen :)
Syskon: Malin, Patricia, Marcus & André
Civilstaus: Upptagen
Älskar:  ADAM såklart <3
Hatar: Oj, Oärliga jävlar ;)
Favoritmat: Det som ör gott :D
Favorit färg: Röd kanske?
Utomlands, vart: Grekland, spanien snart Thailand :)
Framtidsplaner: Hoppas på ett fortsatt liv med Adam, vill skaffa två barn och göra massa roliga saker tillsammans :)
Drömjobb: Oj, har alltid velat bli polis men sånt kan ju ändras gansk snabbt.
Tatueringar: Ja, en men vill ha fler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0