Dålig på att uppdatera :D

Men ja sista tiden har jag mest pluggat pluggat & pluggat, tugnt sista tiden för mig gällande skolan. Men nu har jag bara en uppgift kvar och den ska jag nog klara av.

Igår var det mösspåtagning :D Det var förfest hos Empa men henne, Susanne, Robin, Tobias, Mig själv, även Tove, Karin, Jossa, Simon. Adam och Bäcken kom också :)

Kvällen bestod av ölspelet, andra spel och även Twister, skit kul, mycket skratt och skrikande :D

Sen bar det av till Joar där var det skit kul, stämningen var på topp för typ alla studenter igår :D

Nästa veckar tar vi Studenten, gått FÖR fort måste jag säga, då börjar livet och allvaret hehe

Ikväll, blir lugnt tror jag fast är sugen på att spela twister haha

Love you Adam<3

/Linn Karlsson


Kommentarer
Postat av: Lina

Skysst att du inte kom ihåg att jag kom ett tag också :O

2009-05-31 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0