!

Om man läser andras bloggar och
stör sig på dom som skriver och vad dom skriver då tycker jag att man låter bli att läsa. I min blogg har jag valt och
skriva om allt möjligt bland annat om mina känslor och vad jag tänker, ett sätt för mig att bearbeta problem osv, jag skriver av mig, inte för att folk ska tycka synd om mig eller något liknande.

Det jag ville ha sagt med detta va att man behöver inta läsas andras bloggar om man stör sig på dom, jag ber ingen att läsa, denna blogg är för min egen skull!






















<3

/Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att du inte la ut den andra bilden som togs på mig den kvällen ;P haha jäklar va full jag ser ut på den ;D <3<3

2009-05-04 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0