Πίστη ελπίδα και αγάπη

Mja, har varit oerhört kass på att blogga den sista tiden, har ingen ork till det. Det ända jag vill säga idag är att jag är trött. Har varit o kollat på fotbolls match, mina små bröder spelade, FAÄN va grymma dom är, Skit kul och titta och myyys att vara med och träffa familjen. Älskar dom <3 Sen bjöd dom mig på mat på hummelsta baren, det va mums, sen köpte vi lite godis på godistoppet, MUMS. tack familjen för denna dag. Min hund kanske är med valpisar också :D haha GULLIGT, hoppas på det.

Förövrigt har jag en önskan jag inte talar högt om, inte ens erkänner. Men vi får se vad som sker. Kanske kan det ge mitt liv en vändning?

Tycker bara att mitt liv borde vända snart, jag har verkligen haft otur sen den dagen allt började, Är jag inte värd det? Jag har fasen stått ut med allt, o klarar mig så här länge, det borde vara över, jag vill att det ska vara över, vill ha det bra nu min sista tid i skolan, jag vill ha en bra och lycklig studentdag. Snälla låt mig få det!




Puss&kram /Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle vilja ha en av Bumsans valpar :D men kan tyvärr inte :(<3

2009-05-12 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0