.

Man tror att det ska vara på ett vist sätt men det blir aldrig som jag vill. ALDRIG. Skulle vilja fråga han den där Gud va jag straffas för egentligen :S

Skönt att Lina kommit hem, kul att träffa henne, det är mys.

Ikväller ska sofi ha tjejfest i min o adams lägenhet, så jag blir där hemma med dom, förhopningsvis är lina med. Kan bli skoj med spel o annat mys.

tänk att man kan gå runt o va så arg hela tiden på allt o alla, ganska trött på det, försöker styra bort det men det är som att jag inte bestämmer över mig själv längre.

Nått kul idag är att jag är hemma hos sofi, o ungarna, barnvakt idag, vi har bara myst o ätit mat. Jag o sofi har hittat vårt dröm hus, eller ja det e en gård typ, två stora familje hus, fyra garageplatser och stall. Finns även stor pool och hagar, o annan yta til en fiddy bana kanske :D Nej, men så vi har drömt oss bort idag om vår framtid osv. Helt perfekt skulle det bli kan jag lova :D

Jag käner bara för att skriva att jag älskar dig min lilla sofi, du o jag <3






Hitt VILL jag flytta
/Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu är jag här ;P sorry om jag inte är den roligaste hehe, men vi får ta om det ;) Sugen på en filmkväll snart hihi Love you<3

2009-05-22 @ 21:51:05
Postat av: Lina

Nu är jag hemma :D och är hos dig hihi sorry om jag inte är den roligaste men vi får ta om det ;) jag är sugen på en filmkväll snart :D Love you<3

2009-05-22 @ 22:21:13
Postat av: Lina

Oj nu vettefan vad jag håller på med haha jag hade ju redan skrivit en gång :O haha

2009-05-22 @ 22:22:46
Postat av: sofia

där skulle jag också kunna bo :O guud va fint!!!! :D

kramar

2009-05-25 @ 00:37:44
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: anna

åh gud vad fint!



Lycka till med allt nu vännen, du är helt underbar och jag älskar dig så mycket <3

2009-06-06 @ 21:32:45
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0