Jag är kär i dig Adam :D

JAA!! Då var det Tisdag idag, det innbar en vanlig skoldag, mysko dag förövrigt.

I morgon är dte onsdag och då är det poängjakten som jag längtat efter så sjukt mycket :D SKOJ ska dte bli, efter det äre joar som gäller, jag hoppaspå en kanon kväll och att jag inte blir dum, kanske fel tillfälle att dricka egentligen då jag har så sjukt med aggresioner och är så instabil. Men jag vill ha roligt, och tänker försöka ha det också.




When you look into my eyes and tell me that everything will resolve itself, that everything will be fine, then I feel safer than ever. You are my stability. Together we can do everything. I love you baby.

Jag älskar dig Adam, du anar inte <3


Puss&kram/Linn Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0