Jag skiter i er, jag skiter i allt!

Jag ger upp vill bara ge upp.  Så otroligt trött på allt. cad skulle jag göra utan dig Adam, och självklart Emelie som lyckas få mig på andra tankar senatse tiden, men liksom jag ger upp. Motgång på motgång det tar aldrig slut. fucking jävla skit liv!

Trött på alla falska, som snackar skit om varandra och sen är man polare, folk beter sig så konstigt och sen klagar på lilla staden Enköping, varför klagar alla egentligen när det man kan göra är att ändra sitt get beteende.
 
TRÖTT PÅ ER ALLA; JAG SKITER I ER!

bränt sönder ansiktet/Linn Karlsson

Kommentarer
Postat av: sofia

klockrent skrivet, men kör ditt eget race de/dom som gör dig arg/ledsen skit i dem, de är inga bra personer låter de som.



Go your own way It's the only way to be happy :)

2009-05-25 @ 00:41:05
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Sofia

klagar på enköping menar du väl mig, men kan ta det...

2009-05-31 @ 00:41:56
URL: http://fiafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0