Hej, Hallå & Tjollahopp!

Ja, sämst  på att blogga har jag ju blivit, speciellt nu när jag blivit mer aktiv på facebook:) Allt rullar på som bara den och det är så skönt för mår toppen :D

* Körkortet avklarat, tummen upp för mig ;) (+bil)
* Inflyttade i nya lyan, kanon skönt! (trivs apbra)
* Kär som vanligt :P (i baby)
* Jobbet rullar på (mer på gång)


KAN det bli bättre NEJ :P!!

Lördag blir det ferre med 80 tals tema, det är Lina som blir 20 år så då är det partaj som syns på kalendern, kul ska vi ha annars blir jag ju apledsen;)

Med andra ord jag är helnöjd med allt :D




Nu ska jag kika film o slummra lite, ha det bra alla jävlar,  på lördag då gäller det ;)


PUSSAR / Linn Karlssoon


Kommentarer
Postat av: Lina

Party Party ;)

2009-10-15 @ 17:42:55
Postat av: My

Jag är så stolt över dig Linn! Du ser, allt löser sig till slut. Det är en tuff tid men när det går bättre så är det toppen! Jag är glad för din skull :) hoppas att ni får det trevligt på lördag! Hälsa alla därnere! Älskar dig <3

2009-10-16 @ 13:29:51
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0