Återuppta mitt bloggande,

Jag har verkligen inte bloggat på hundra år känns det som. Dags att börja igen massor av känslor som bubblar över och att skriva av sig är faktis himla skönt.

 

Humör just nu? Jag känner mig utnyttjad, sårad, ensam, arg, ledsen & blåst. Att så många känslor kan upplevas samtidigt. Det gör ont. Försöker sätta på mig masken och le, låtsas som att allt är bra, har funkat ett tag nu. men idag har jag gratit, jag som slutat gråta, tänker inte gråta mer, vill inte och andå kom det idag! FAN  säger jag bara.

Igårkväll var det intressant, trodde du skulle vara en jämnlike när det gällde att "diskutera" men kände att du va så liten. Kändes så bra och det ända jag kunde göra va att hånflina, klunde inte hålla mig. Tråkigt att du inte slog hade jag fått garva ännu mera, jag unnade dig varenda litet ord du sa/kallade mig för ditt ordförråd verkar inte vara särskilt stort. Jag ler, unnar dig det och hoppas du är stolt över dig själv. Men att skrika när du gått ifrån mig kallar jag fegt du kunde lika gärna sagt det när vi stod mellan fyra ögon, men som sagt jag unnar dig det. Men slå aldrig någonsin någon som står mig nära, såra ingen som står mig nära!!! Att våga med alkohol i kroppen måste kännas stort för dig! En annan kan ta det spiknykter precis som jag va igår. oh du jag är inte det minsta rädd för dig snarare tvärtom, tycker synd om sånna som sig som måste bete sig så för att få uppmärksamhet. Jag nämner inga namn ingenting för jag behöver inte sjunka till din nivå.

 

Jag har satt stopp, tack och hej, adjö etc. Ditt val. Korkat puckat pinsamt patetiskt!!

 

Nu ska jag glo tv för mig själv!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Empa

Herre min skapare, linn karlsson pyssling har uppdaterat bloggen :D Haha, bruden är patetisk. Men du är underbar <3

2010-04-11 @ 23:34:55
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är bäst min vän och så otroligt stark! Keep going! Saknar dig :*

2010-04-12 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0