jag är en äkta nörd,

Ja då har ytterligare en dag av mitt skittråkiga liv gått!

Idag har jag jobbat på bästaste jobbet, jätte mysigt dom ger mig såå mycket glädje :) Precis vad jag behöver.

Söutade halv ett så kom hem ett, vad har jag gjort? inte ett jävla skit, i fyra timmar har jag suttit på min röv i soffan, tittat tv o suttit vid datan. KATASTROF! Desutom har jag inga pengar kvar denna månad :O kan det bli bättre? Denna månad kan jag erkänna att jag spenderat mer pengar än jag har :P

 

Ikväll sk ajga nog göra något kasnke hahahaa, nej jag vet inte kanske leka med en vän. Nu till dagens problem, vad fasen ska jag käka till kvällsmat :D Hahaa, något ska jag komma på :D

 

Måste duscha o käka mat måste bara skärpa till mig o lyfta min feta röv från mmoin sköna soffa :D

 

Puss på er! / Linn Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0