Stupid!

Idag har jag jobbat fram till halv ett, sen bar det av tillbaka till Enköping där jag träffade Sofi på skolan, prata skit, nu är jag hemma hos bumsan:) Ska snart promenera med henne för att möta sofi.

Ikväll hörde jag någon som sa ÖB klockan sju så jag kollar troligen läget där med sofi hoppas jag :D

Gud vad jag tycker mitt liv är tråkigt just nu, vet inte varför men så är det. Vill bli glad som jag var för några veckor sen, det suger att se sig själv i spehgeln och känna att man är långt nere igen, att man snart är nere i botten, vad ska amn göra? Jag kan inte komma på vad fastän jag funderar 24/7!!!

 

Jaja, sluta tycka synd om sig själv kanske!

 

Puss och hej /Linn Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0