Dag 3. Mina föräldrar.

Min mamma heter Carina och är 47 år, hon ser dock yngre ut. Hon är skit snygg och jag är så stolt över henne.

Det är min mamma som tillsammans med plastpappa Håkan uppfostrat mig. Idag är dom skilda. Mamma jobbar som personlig assistent och bor på landet utanför Enköping. Håkan jobbar som rörmokare och bor i Enköping.

Mamma älskar att träna och är väldigt pedantisk.

 

Min riktiga pappa heter Poje, mamma och Poje gick ifrån varandra när jag bara var något år gamal. Till en början var jag varannan helg hos Poje, men vår kontakt upphörde när jag va ca 3 år.

Jag bodde då heltid hos mamma och vid samma tid träffade hon Håkan, som blev som min pappa. Han tog mig tills sig som sin egen dotter och han & jag va väldigt nära varandra.Mamma & Håkan gifte sig och skaffade då min lillebror.

Kort & gott!

 

 

Vackra mor min <3

 

/ Linn Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0