Dag 6. Min dag.

Tråkigt att jag fick just denna punkt en dag som denna. Jag är sjuk och hur rolig är en sån dag på en skala?!

Jag vaknade upp bredvid min älskade vän Adam, jag är som sagt sjuk så han fick gå ut med Bumsan åt mig. Därefterblev det film, vi såg "The karate Kid", grymt bra film. Sen skulle han vidare och jag tod mig ut till bilen för att åka och köpa hem lite från Ica. Det blev naturgodis, läsk, ost, mjölk, risifrutti & Ben & Jerry´s glass :D Jag handlade bara massa gott för att jag är sjuk :P

 

Väl hemma igen slängde jag mig i soffan bredvid Clara och vi tittade på skärgårdsdoktorn, så bra. Jag åkte och handlade och kom hem, helt jävla slut, manm ska inte gå ut när man har feber! Sen har jag även tittat på "He´s just not that into you", vilken bra film :D Det är en riktig sego dag för min del.

 

Pratat med mamma min i telefonen, hon är den bästa att prata med. Hon känner mig allt för bra och det hjälper alltid lite att prata med mamma <3

 

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan, titta på ytterligare någon film och äta glass!

 

 

Puss & hej / Linn Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0