Dag 1. Presentera mig själv.

Jag jag heter Anna Maria Linn Karlsson Jonsson, en himla massa namn blir det. jag är född den 15 Januari 1990. Uppvuxen i Enköping. Jag växte upp tillsammans med min mamma, plast pappa, store syster & lillebror. Enda sen tidig ålder har jag oftast haft mest killkompisar, jag lekte hellre med lego, ute i skogen & krig. Haha! jag va nog lite av en pojkflicka, fast endå så flickig :O

 

Jag började spela fotboll ganska tidigt efter att ha provat på de mesta sporter, men på fotbollsplanen kände jag mig hemma. Jag tycker att jag va ganska bra och älskade det verkligen. Slutade dock när jag va 14 tror jag.

 

Som person är jag idag väldigt uttåtriktad, oftast glad & älskar galenskaper och bara flumma loss ;) Tidigare haft svårt med tjejkompisar då jag är väldigt frammåt, uppriktig och hatar strunt prat. Men med åren här jag fått en massa tjejkompsar. Har varit väldigt dömmande mot andra tjejer tidigare vilket släppt sista åren.

 

Jag försöker ge alla en chans och vill alltid skaffa mig en egen uppfattning om människor trots rykten eller råd från andra vänner, vilken många gånger lett till att jag blivit sårad men även också till att ha funnit vänner för livet.

 

Mitt liv just nu består av att arbeta som undersköterska på ett äldreboende, Personlig assistent & Arbetsledare som det så fint heter inom dagligversamhet. Jag lever ett socialt liv där jag kanppt har en minut för mig själv, knappt ens när jag duschar eller liknande. Jag festar en del och umgås med vännerna hela dagarna långa. Lite rastlös av mig.

 

Senaste månaderna av mitt liv har jag förändrats något otroligt, sen att jag filosoferar över om det är positivt eller negativt det vete tusan. Jag har otroligt svårt för att bli arg, vilket för mig tidigare varit en del av mig. Har/haft ett sjukt temprament och låtit min ilska alltid löpa hela linan ut. Idag kan jag knappt bli arg, vad hände?! Jag orkar inte bry mig som struntsnack för fem öre och har börjat prioritera om vad jag lägger ner energi på. Vilket har gjort att jag stör mig sjukt mycket på folk som gnabbar om massa skit saker, är sura på varandra & snackar skit. Jag rycker på axlarna och ler åt det hela.

 

Just nu lever jag singel livet som jag gjort de senate 9 månaderna. Jag tror jag hittat mig själv & försöker verkligen njuta av livet.

 

Det här va en jobbig uppgift att berätta om sig själv, otroligt svårt, texten är kanske osammanhängande men så blev det.

/ Linn Karlsson.

 


Kommentarer
Postat av: My

Fan vad nice att du har börjat blogga bruden ;D Btw snygg bild :) älskar dig! <3

2010-11-30 @ 23:39:17
URL: http://korvstumpen.blogg.se/
Postat av: Maja

Började med detta idag med:)

2010-11-30 @ 23:54:12
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Ida

Superkul att läsa :D

2010-12-01 @ 00:33:07
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0