Dag 2. Min första kärkek.

Oj, min första Kärlek?!

 

Den första person som jag va kär i heter Andreas rehnman, jag kanske precis fyllt 13 år, och vi båda va sjukt blyga, pussar hej & hejdå ungefär ;) Det varade inte länge alls utan vi la ner det ganska fort :P

 

Min första seriösa kärlek va Henrik Brohman. Jag tror jag va 14-15 år. Det gick fort fram mellan oss och jag va verkligen så där döö kär. Vi träffades inte alls länge innan vi blev ett par. Vi blev tajta fort som tusan och hans familj tog in mig på en gång. Vi vamed varandra hela tiden och då tycte och trodde vi att vi hade en framtid tillsammans. Vi höll ihopp lite mer än 1 år. Det va jag somk gjorde slut och det va nog det svåraste och tuffaste jag någonsin gjort, men jag va tvungen. Vårt förhållande förvandlades till mera bästa vän & syskon hållet. Jag gjorde inte slut för att jag inte älskade honom utan för att jag växte ifråb honom. Jag grät som en tok. Men det va det som va rätt, jag är fortfarande tacksam för att vi hade det bra :)

 

En Annan kärlek jag aldrig någonsin kommer glömma och som även är den största kärlek hittills och Som alltid kommer ha en bit av mitt hjärta, som jag blivit jag tillsammans med. Det är Adam Sigge, vi träffades nä jag fyllt 16, ja sommaren-06. Tror det va kärlek direkt! Med honom kände jag mig trygg direkt. Jag har aldrig varit så nära en annan person som vi varit, vi delade allt, och det fanns inte en liten bit av mig jag hade för mig själv. Han va mitt liv, min trygghet osv. Vi hade nästan 4 underbara & tuffa år tsm. Idag va det ca 9 månader sen vi lämnade varandra och vi är bra kompisar. Ingen känner mig så bra som honom och tvärtom. kommer alltid va tacksam för att ha haft honom vid min sida och stått ut med mig ( o jag kan verkligen va jobbig).

Vi hade något speciellt, vi kommer nog alltid vara vänner & vi vet att vi finns där för varandra ! :) <3

 

 

 

 

Fy tusan va jobbigt och skriva om kärlek :P

/ Linn Karlsson

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) du är underbar<3

2010-12-01 @ 06:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0